Utmanad....

Jag har blivit utmanad av Anni...

Regler:

♥ Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv

♥ Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor

♥ I slutet av inlägget skriver du 8 personer

Mina fakta/vanor:

♥ Jag har gjort en plastikoperation...
♥ Jag har fött båda mina barn utan bedövning (endast lite lustgas) dem hade bråttom ut så bedövning hanns inte med....
♥ Jag är en sann SHOPAHOLIC mår kanonbra av att handla, handlar ofta och mycket och hälften använd inte äns..
♥ Jag äger över 100par skor.....
♥ Jag har en ful tatuering på min axel som jag gjorde när jag var 16.. (ågrar det djupt och ska ta bort den med laser)
♥ När jag inte är mammaledig pluggar jag till Internationellredovisningekonom med sikte på att bli Revisor (mitt stora mål i livet är att öppna en egen Revisionsfirma)
♥ Är inte längre mammaledig utan pluggar just nu på distans, sammtidigt som jag tar hand om mina barn , försöker blogga och sköta hushållet. Många bollar i luften är min grejj...
♥ Jag har en rolig hemlighet.. Vad det är får ni veta inom några månader=) (obs!jag är inte gravid igen)

Jag utmanar Mika, Desperatahemmafrun, Gizmolinas, Sessan och alla ni andra som vill göra denna avslöjande utmaning=)

Kommentarer
Postat av: Anni

Ohh jag vill veta hemlisen!

2007-08-25 @ 14:30:32
URL: http://annishopaholic.blogg.se
Postat av: Malin

Vad är det du har opererat då?

2007-08-25 @ 15:09:31
Postat av: Shopaholicmamman

Anni: hihi snart så...

2007-08-28 @ 21:03:22
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Malin: jag har opererat brösten =)

2007-08-28 @ 21:03:43
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0