Shopaholic! Jag?!

Idag har jag vart på stan (sthlm) med Sandra och shoppat.. Bidde en hel del som fick komma med mig hem=)

Stuprörsjeans från H&M´s Organic Cotton Kollektion, Cardigan, prinsessaker, Balettskor, Skärp och EN ikini till nästa sommar från Panos Emporio till sessan.
EN mysig bok till lillen.
Lyle & Scott mössa (jag vet att det är sommar =) men  vinter kommer den vara slutsåld) och skjorts till älskling
Kofta, två tunikor, några tröjor, trosor, sjal och två skärp till mig själv...

Gosungarna var så snälla heeela dagen när vi sprang runt på stan (sessan var på dagis) dem bara satt i sina vagnar och tittade på alla människor och sa ingenting.. Sötnosar.. (dem satt bara och flörtade...)
Förutom i slutet innan vi skulle åka hem då började lillen tröttna...

Kanske visar lite shopping om jag orkar fota=) hihi

Nu har jag inte så mycket kvar att köpa till min höstgarderob..


- 2 Vita ribbade linnen
- 1 par svara och 1 par grå ribbstickade leggins
 - 1 par mörkmörkblå stupisar
- Skinnhandskar
- Ridstövlar?
- 1 lite längre långärmad skjorta

Tror jag fick med allt....

Vad satsar du på i höst?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack tjejen för en mysig dag, och vilka godingar vi har till barn :) hopas sessan tyckte om sina nya kläder. KRAM till er alla

2007-08-24 @ 21:40:23

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0