Kalasdax igen=)

Här pågår förberedelserna för fullt=)
Jag har blåst ballonger och serpentiner, dukat fram och dekorerat, gjort i ordning överraskningspåsar till barnen, städat + tagit hand om min lilla stalker.. hihi Stalkern är min lilla underbar bebis som är en riktig mammagris.. Han har kommit in i separationsångeståldern och vill vara med mg heeeela tiden, annars kryper han runt efter mig och gråter.. Min lilla prins. Mysigt men jobbigt när man har mycket att göra. Det är ganska svårt att göra vissa saker med en bebis på höften...
Nej, back to work snart kommer gästerna..


Update: Kalaset var jätte lyckat med trevliga kalasgäster och fina presenter och sessan va så söt i sin pippimundering=)
Tack för alla presenter och för det trevliga sällskapet..

Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0