Give me...

Vi håller på och letar hus för fullt... Men har hittills inte hittat något som faller oss i smaken..
Då jag har en del kläder är det ganska viktig att det finns en klädkammare eller ett litet rum att göra om till en
walk-in closet. (har en liten egenhet och det är att alla mina kläder måste hänga på galgar så jag kan se vad jag har)
Helst skulle jag vilja ha en walk-in closet alá Oprah Winfrey (hittade ingen bild men den är makalöst snygg, välsorganiserad och stor) men kan tänka mig att göra något liknande denna.....image512
Har du en egen walk-in closet?

Kommentarer
Postat av: Linn

det vore såå bra, ska också ha en i framtiden:) Har för ett tag sedan köpt min första lägenhet och den är bara 50 kvm så det finns inte så mycket plats för alla kläder. Men med planering och renovering så ska det bli bättre. Ha en fortsatt trevlig kväll!

2007-08-27 @ 16:41:41
Postat av: Sessan

MMMMM........
Det hade vart underbart med walk in closet, å jag hade vart nöjd med en liten en tom......
Det är inte ens vanligt med en liten klädkammare här i Norge liksom.
Men vänta du bara till 17 åringen flyttat ut & så kanske 14 åringen, då ska jag ha en STOR en...
Kram kram vännen

2007-08-27 @ 20:47:23
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Stina

Åh, en walk-in-closet står självklart på önskelistan. Om/när vi flyttar till större tänker jag inte gå med på något annat. Det skulle bli mitt favoritrum!

2007-08-28 @ 18:32:17
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Anna

jag har haft turen att ha en walk-in closet de senaste aren och nu flyttar vi i slutet av Dec, och da har jag en ny liten en ;)Vi far se hur jag fixar att maken min flyttar in i en annan garderobe!

2007-12-11 @ 21:37:51
URL: http://www.thedailytrend.blogspot.com
Postat av: Camilla

Japp en liten walk in closet har jag :)

2008-04-22 @ 19:27:21
URL: http://cellena.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0