Dagens sötaste kula...

image468
Nu börjar man se den söta lilla magen. Jag förstår varför Nicole valda att gå ut med att hon är gravid, för det hade ändå inte gått att dlja länge till...
Det är något magiskt med gravidmagar... Ibland kan man sakna att ligga och smeka på magen och få buffar från bebisen tillbax, men inget klår ju ändå att ha sin nyfödda bebis i sin famn och mysa och lukta på den.. Bebislukt är den godaste, renaste och mest underbaraste doften i världen... Jag kunde lilla och sniffa på mina barn i evighet när dem var nyfödda...
Kommentarer
Postat av: Hp

Ja, nu ser man att hon är gravid!

2007-08-10 @ 20:41:18
URL: http://hanipaj.blogg.se
Postat av: Nina

Hoppas bara att Nicole sköter sig nu. P.s. Gillar din blogg,upptäckte den igår =)

2007-08-11 @ 08:43:44

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0