Dagens mami too be...

image450image451
Nu har Nicole bekräftat ryktena som länge cirkulerat. Hon är gravid i snart fjärde månaden..
Man kan ju undra om det är sant eller ett billigt Pr-trick... Då alkohol, vilda partynätter och ätstörningar inte är speciellt bra för fostret..
Man kan ju hoppas att hon i och med graviditeten mognar och lägger sin tid och energi till att  vara en så bra mamma som möjligt till sitt barn och att hon inte gör en Britney.
I vilket fall ska det bli spännande att föja hennes graviditet (om det är så) och se om hon kommer att forsätt att vara en av kändisvärldens coolast klädda.

VAd tror ni är hon gravid eller är det ännu ett Pr-Trick?

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag tror att det är sant att hon är gravid. Men jag undrar om hon kommer klara av att vara en bra mamma.

2007-08-02 @ 15:32:42
URL: http://elsasmode.webblogg.se
Postat av: Aseviajes

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2010-10-29 @ 10:32:03
URL: http://www.aseviajes.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0