Så var det nyårsafton!

Det blir ett lugnt nyårsfirande hos några vänner, med god mat och trevligt sällskap. Har inte riktigt bestämt mig för vad det blir för outfit på mig och kidzen än (men när det är bestämt kommer det bilder,)
För min del står det mellan klänning och leggins eller tubtop och stuprör med svarta pumps.

Hade inte tänkt ge nå nyårslöften i år, håller dem aldrig ändå.
Ska ni ge något nyårslöfte?

Hihi, dum fråga kanske det är väll ingen som hittat hit än.

Nu måste jag mata den lilla som ligger i mitt knä och sprattlar, han vaknade klockan 7.. Men Törnrosa sover fortfarande. Vilket r bra för det kommer att bli en låååång dag för henne. Ska kanske beställa lite mer från freshmilk och smallkids, har redan gjort två saftiga beställningar som bör komma nästa vecka (lägger in bilder när det kommer) men är sugen på att fynda något mer. Vill även ha allt från mini rodini.. Sjuuukt snygga barnkläder. Nä, nu måste jag amma lite … Btw.. Amma den som kom på det ordet hade dålig fantasi, vilket fult ord, föredrar att säga mata.. hihi.. See you later
Kommentarer
Postat av: Malin A

Hej !
ska bli kul att följa din nya blogg. Den verkar kul ! Lycka till.

2006-12-31 @ 11:54:43
Postat av: Anonym

Va glad jag blir.. Ha ett underbart nytt år!

2007-01-01 @ 10:48:54
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0